Vacatures: Contractbeheerder
Jaarcontract met uitzicht op vast bij voldoende functioneren en gelijkblijvende organisatieomstandigheden.
AfdelingFaciliteiten
Aantal uren36
Brutosalaris bij 36 uurmin. € 2.127 - max. € 3.520
Reageer voor08-06-2020
Soort dienstverbandTijdelijk dienstverband
VacaturenummerFAC20-08e
De functie
Ben jij een aankomend facilitair talent met interesse voor contractbeheer en verhuis- en inrichtingsvraagstukken? Houd jij van nauwkeurig werken, het controleren en beoordelen van uitgevoerd werk en het zo efficiënt mogelijk plannen en organiseren van werkzaamheden? Ben je flexibel en wil je bijdragen aan het bewaken van een goede kwaliteit en kosten van dienstverleners die werken voor de Gemeente Tilburg? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Dit ga je doen
Als contractbeheerder zorg je er zelfstandig voor dat contractafspraken op operationeel niveau met externe partners gepland, nageleefd en uitgevoerd worden. Denk bijvoorbeeld aan het plannen en organiseren van de inzet van beveiliging, opdrachten en uitvoering repro, levering van bedrijfskleding en postbezorging. Je onderhoudt hierbij de contacten met contractpartners, maakt inkooporders, behandelt meldingen in Topdesk, controleert facturen, levert/herziet digitale gebruikersinformatie en verricht registraties en administratieve handelingen die voortvloeien uit de contracten zoals bijvoorbeeld de registratie van energieaansluitingen. Je ondersteunt de contractmanagers en levert een bijdrage tijdens aanbestedingsprocedures en het opstellen van bedrijfsprocessen. Daarnaast ondersteun je bij verhuis- en inrichtingsvraagstukken door het inplannen, coördineren en controleren van werkzaamheden die uitgevoerd worden door externe partijen. Denk hierbij aan het verhuisbedrijf en leveranciers van meubilair en stoffering. Je kunt, ook buiten kantoortijden, worden ingezet in de crisisorganisatie en bij de werkzaamheden rondom verkiezingen. Kortom: je stuurt op het naleven van afspraken, controleert de uitvoering van werkzaamheden en voert administratieve en organisatorische werkzaamheden uit.

Dit zijn wij
De afdeling Faciliteiten bestaat uit vijf teams: Team Servicepunt, Team Voorzieningen, Team Diensten en 2 teams Secretaressen. We kennen ons facilitaire vak als geen ander. Toch staat onze ontwikkeling nooit stil. En die van onze collega’s dus ook niet. Het team Diensten is verantwoordelijk voor een grote variatie aan facilitaire dienstverlening, zoals het verzorgen van de in- en externe post, het verrichten van huismeestertaken, het bemannen van de recepties en de bodekamer, de ontvangst en uitgifte van goederen, de regie op interne verhuizingen en het contractbeheer van meer dan 30 contracten zoals reprografie, bedrijfskleding, meubilair, beveiliging en energie. Binnen ons team wordt hard gewerkt en we leren dagelijks van elkaar. Dat gaat uiteraard hand in hand met gezelligheid. Vier jij ons volgende succes met ons mee?

Dit ben jij
  • Je hebt aantoonbaar affiniteiten en bij voorkeur ervaring in het facilitaire vakgebied;
  • Je bent een regelaar, die houdt van het uitzoeken en controleren van zaken;
  • Je communiceert makkelijk, bent toegankelijk en gericht op het aangaan / in stand houden van een goede relatie met contractpartners en collega's;
  • Je hebt oog voor detail en bent administratief vaardig en accuraat;
  • Flexibiliteit en servicegerichtheid vind je vanzelfsprekend, net als samenwerken;
  • Je staat stevig in je schoenen, gaat keer op keer voor de beste service en houdt wel van een beetje werken onder druk.
Wij vragen
Werk en denkniveau: MBO+/ HBO
Opleiding: MBO+/HBO bijvoorbeeld Facilitaire richting of Bedrijfskunde
Kennis van: Bij voorkeur Topdesk en JDE Facilitaire ondersteuning

Competenties:
  • Samenwerken
  • Resultaatgericht
  • Dienstverlenend
  • organisatiesensitief
  • Voortgangscontrole
  • Oordeelsvorming
  • Aanpassingsvermogen 
Wij bieden
Het betreft een nieuwe functie, die is ingedeeld in salarisschaal 8 (aanloopschaal 7). Het salaris is afhankelijk van je ervaring en bedraagt minimaal € 2.127,- en maximaal € 3.520,- bruto per maand.
  • Goede werk-privébalans; een fulltime dienstverband is maximaal 36 uur.
  • Een individueel keuzebudget van 17,05 % wat je maandelijks opbouwt. Je bepaalt zelf hoe en wanneer je het budget besteedt.
  • Reis je met openbaarvervoer? Jouw reiskosten worden dan volledig vergoed (2e klas).
  • Maatschappelijk relevant werk. Alles wat je doet heeft direct gevolg voor inwoners, medewerkers en partners van de gemeente Tilburg.
  • Een functie bij de beste overheidsorganisatie van het jaar (2019).
Interesse?
Solliciteer via de onderstaande button. Wil je eerst meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Ludo Keyzers, teammanager team Diensten, via tel nr. 013-549 5559.Vragen over de sollicitatieprocedure kun je mailen naar personeel@tilburg.nl onder vermelding van vacaturenummer: FAC20-08e.

Conform de huidige richtlijnen rondom het Corona virus worden fysieke sollicitatiegesprekken zoveel mogelijk gevoerd na 28 april 2020. Deze richtlijn kan aangepast worden afhankelijk van de ontwikkelingen. De vacaturehouder bepaalt in overleg met de sollicitant hoe zij de sollicitatieprocedure vormgeven met inachtneming van de preventieve maatregelen.
  naar boven
Copyright © Gemeente Tilburg 2001 - 2008