Werkplekbeheerder (36 uur)

Zin in een nieuwe uitdaging, wordt dan onze nieuwe collega werkplekbeheerder! En zorg er samen met je collega's voor dat onze gebruikers iedere dag plaats- en tijdonafhankelijk kunnen werken.  Hiervoor breng jij een dosis kennis en ervaring op het gebied van Werkplekbeheer en ICT met je mee. Je bent een teamspeler, proactief, hands-on en heb je een frisse blik op werkplekconcepten en beheer vraagstukken. Herken jij jezelf hierin dan is Syntrophos op zoek naar jou! 
Wat ga je doen?
Wat ga je doen
Je bent als werkplekbeheerder verantwoordelijk voor de inrichting en het onderhoud van de ICT werkplekken en voert hiervoor de volgende taken uit: 
  • Je biedt tweedelijns ondersteuning op gebruikersniveau voor hard- en software, en je lost IT gerelateerde vragen en verstoringen op. Je maakt hierbij gebruik van TOPdesk waarin onze ITIL en securityprocessen zijn ingericht. 
  • Je bent verantwoordelijk voor het actief monitoren van de End-User Computing en voorkomt IT-verstoringen. 
  • Je bent verantwoordelijk voor het (door)ontwikkelen van de End-User Computing omgeving, zoals het aanmaken en bijwerken van images voor de (virtuele)werkplekken maar ook het onderhouden van diverse applicaties.
  • Je biedt ondersteuning aan bij het implementeren van nieuwe componenten binnen de End-User Computing omgeving. 
  • Je volgt relevante marktontwikkelingen binnen je vakgebied.
  • Je verzorgt de nodige vastlegging in documentatie, hardware registratie en kennisitems. 
Wat vragen wij?
Dit heb jij in huis
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring op het gebied van support en beheer op MBO-niveau 4 werk- en denkniveau. Ervaring binnen een gemeentelijke en in een Shared Service Center is een pré; 
  • Je hebt een klant- en resultaatgerichte instelling en een hoge mate van zelfstandigheid; 
  • Je vindt het niet erg om buiten kantoortijd te werken en periodiek de wacht- en waakdiensten in te vullen; 
  • Je hebt een goede schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal en je bent communicatief vaardig; 
  • Je beschikt over een rijbewijs B; 
  • Het is een pre als je ervaring hebt met projectmatig werk methodes als Prince2 en scrum;
  • Je bent leergierig en pakt nieuwe ontwikkelingen snel op, je beschikt over een hands on mentaliteit; 
Je beschikt over aantoonbare kennis en ervaring met: 
  • Microsoft producten zoals Windows 10, Windows Server 2016/2019, Microsoft 365 Apps, Microsoft Teams, Microsoft Endpoint (Configuration) Manager; 
  • Azure) Active Directory, onder andere het aanmaken en beheren van groepen 
  • VMware Horizon of een vergelijkbaar product; 
  • Ivanti Workspace Control / RES Workspace Manager 
Een pré is als je kennis hebt van de volgende producten en systemen: 
  • Ivanti Workspace Control / RES Workspace Manager 
  • IGEL producten 
  • Trend Micro Apex One 
Wat bieden wij?
Hier mag je op rekenen
  • Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en bedraagt maximaal € 4.208,- bruto per maand (schaal 9) bij een volledige werkweek van 36 uur; 
  • Laptop en mobiele telefoon van de zaak; 
  • Mogelijkheid tot thuiswerken; 
  • Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een individueel keuzebudget van 17,05 % van je jaarsalaris, pensioenopbouw en zicht op een vast contract; 
  • Een ruim opleidingsbudget waarmee je eigen ontwikkeling kunt voortzetten; 
Over de afdeling
Dit zijn wij  
Even voorstellen: “Wij zijn Syntrophos, het Shared Service Center voor ICT, GEO en data van de gemeenten op Voorne Putten”. Syntrophos is een jong en dynamisch bedrijf, de sfeer is informeel. Naast hard werken is er altijd ruimte voor ontspanning. 'Van ICT-oplossingen implementeren tot met je voeten in de Voornse klei landmeten' ons team is zeer divers aan expertise. Samen leveren we moderne diensten en producten aan de gemeenten zodat zij burgers en bedrijven goed kunnen helpen. 
 
Werk je bij Syntrophos dan is er altijd ruimte om te leren en jezelf persoonlijke te ontwikkelen. Ben je student, junior of heb je al flink wat jaren ervaring? Syntrophos helpt je graag vooruit. Naast ons eigen personeel, brengen wij onze kennis graag over aan alle medewerkers van de gemeenten. Want alleen samen bereiken wij meer. 
 
Wij ondersteunen ruim 1800 collega’s in hun dagelijkse werk door 1900 werkplekken te beheren op meer dan 30 locaties. Doordat we steeds meer Agile en multidisciplinaire werken, krijg je er 47 collega’s bij. 
Contact en Solliciteren
Wil je meer weten of solliciteren 
Neem dan contact op met Erwin van Leiden Afdelingsmanager ICT 0181 – 695555 
Klik hier om te solliciteren.
 
Vacaturedetails: Werkplekbeheerder (36 uur) bij de gemeente Spijkenisse