Helpdeskmedewerker (36 uur)

Wat ga je doen?
  • Je bent het gezicht van Syntrophos! Medewerkers van de gemeenten nemen contact met jou op om zijn of haar probleem op te lossen.
  • Je bent ook het aanspreekpunt voor gebruikers op locatie. Je locatiewerkzaamheden bestaan onder andere uit het plaatsen van nieuwe werkplekken, het uitleveren van mobiele apparatuur zoals mobiele telefoons en laptops, het ondersteunen van de gebruiker bij het in gebruik nemen van de apparatuur, het fysiek controleren van bestaande hardware voor problemen en nog veel meer!
  • Je deelt jouw kennis met je collega’s en gebruikers. Dit doe je door telefonisch advies te geven, maar ook door de kennisbank te vullen.
  • Je verleent rechten aan gebruikersaccounts via Active Directory, Exchange en Azure. Denk hierbij aan (gedeelde) mailboxen, mailgroepen, netwerkmappen, printers, software en nog veel meer.
  • Je helpt met het verzorgen van de administratie van de hard- en software in onze CMDB. Zo weten wij altijd waar onze apparatuur staat en kunnen wij de gebruikers nog beter ondersteunen!

 
Wat vragen wij?
  • Je vindt het leuk om gebruikers te helpen en je zet graag een stapje extra
  • Je hebt een mbo 4-niveau diploma aansluitend op het vakgebied
  • Je zit boordevol enthousiasme en vind het leuk om te leren
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je hebt ervaring met Helpdeskondersteuning, klantcontact en ITIL
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B
  • Je vindt het leuk om in de techniek te duiken, IT is je passie
Wat bieden wij?
  • Een gewaardeerde rol als teamplayer binnen ons gedreven en gezellige helpdeskteam
  • Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en bedraagt maximaal € 3.591,= bruto per maand (schaal 8) bij een volledige werkweek van 36 uur.
  • Daarnaast ontvang je een individueel keuzebudget van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Dit kun je naar eigen behoefte besteden aan extra inkomen, extra verlof of opleiding(en).
Over de afdeling
Syntrophos is het Shared Service Center voor de gemeenten Brielle, Hellevoetsluis, Nissewaard en Westvoorne. Syntrophos levert ondersteunende diensten op het gebied van ICT, I-advies, GEO-informatie en Data. Voor het team van de skilled helpdesk zijn we op zoek naar een:

Helpdeskmedewerker (36 uur)
 
Contact en Solliciteren
Vragen over deze vacature?
Neem dan contact op met Robert Maat, Teamleider Helpdesk / Kwaliteitsmedewerker, telefoon 0181 – 695555.

Interesse in deze vacature?
Je kunt solliciteren door gebruik te maken van de sollicitatiebutton. 
 
Vacaturedetails: Helpdeskmedewerker (36 uur) bij de gemeente Spijkenisse