Vacature: Customer Experience Engineer
Wat houdt de functie van Customer Experience Engineer precies in:
  • De Customer Experience Engineer is voor de klant het eerste aanspreekpunt en zorgt voor ultieme klantbeleving: Jij bent verantwoordelijk voor het registreren (telefonie – mail – portal), oplossen van meldingen volgens overeengekomen SLA / KPI. Onderzoekt en lost de supportmelding op en zorgt voor de ondersteuning op het vereiste kennis/expertiseniveau
  • De Service Coördinator bepaalt met welk klant en welke melding je aan de slag gaat: Afhankelijk van jouw kennis en ervaring wordt je ingezet op de eindgebruikersondersteuning. Jij bent verantwoordelijk voor de communicatie zowel intern als naar onze eindklant. Jij houdt de klant up to date over de voortgang van de aanvraag, waarbij klantbeleving centraal staat
Organisatie:Axians
Standplaats:Eindhoven
Je kunt solliciteren door je CV toe te voegen. Vervolgens wordt het aanmeldformulier automatisch voor je ingevuld met de gegevens uit je CV. Aansluitend wordt het ingevulde aanmeldformulier getoond. Controleer of deze gegevens correct zijn ingevuld. Indien nodig kun je gegevens corrigeren en toevoegen.
Voeg hier je CV toe *
Volgende