Vacature: Service/Technical Consultant
Als Service Consultant ben je onderdeel van een multidisciplinair team van Service Manager, Client manager, Change Coördinator en Solution Architect die verantwoordelijk zijn voor de kwaliteit en doorontwikkeling van de dienstverlening bij onze klanten. 
  • Binnen dit team ben je het 'technische geweten' en sparringpartner voor onze klanten en de Axians collega’s
  • Je bent, op jouw vakgebied, verantwoordelijk voor een vaste set van klanten die een langdurige overeenkomst met Axians hebben afgesloten
  • Je persoonlijke ambitie is om actief te participeren bij het opstellen van de roadmap of offertes om jouw klanten optimaal te ondersteunen en advies te geven
  • Binnen onze Business Unit ben je de linking pin naar onze service organisatie, dit betekent inhoudelijk dat:
    • Je adviseert en begeleidt (technisch) complexe wijzigingen en/of projecten (vanuit de klant of intern);
    • Zorgt dat technische -en klantkennis wordt overgedragen en dat deze geborgd wordt binnen onze service organisatie;
    • Bij verstoringen met een hoge klantimpact, bepaal jij met het team wat er voor nodig is om deze binnen de SLA-afspraken op te lossen.
    • Je bent de senior in je vakgebied en een vraagbaak voor collega’s.
    • Waar nodig spring je bij om met jouw inzichten de teamleden binnen je vakgebied te enthousiasmeren; 
  • Je hebt een duidelijk beeld bij ‘automatisering’ en hoe dit ons helpt om beheertaken te vereenvoudigen en hiermee waarde toe te voegen aan onze securitypropositie
Organisatie:Axians
Standplaats:Eindhoven
Je kunt solliciteren door je CV toe te voegen. Vervolgens wordt het aanmeldformulier automatisch voor je ingevuld met de gegevens uit je CV. Aansluitend wordt het ingevulde aanmeldformulier getoond. Controleer of deze gegevens correct zijn ingevuld. Indien nodig kun je gegevens corrigeren en toevoegen.
Voeg hier je CV toe *
Volgende